Wednesday, December 29, 2010

* nie pic time sedang shooting hari tu..hihi..sorry pic x brape oke..
Producer: erma fatima. Director: bade hj azmi


haaa..dapat gak on9 akhirnya..
hoh0hoh0..dari sehari ke sehari nk update blog..tp xde masa..
alhamdulillah today baru la free..

after aku potong rmbut nie kan..mcm2 yg terjd..
hahahaha..ada yg sedih skit..n ada yg happy bnyk..
yg sedih nyee..kawan2 aku ramai dh yg cam xmau kawan ngan aku jekk..
adakah sebab aku potong rambut ekk.??
cheeiitt..apodaahh ~~
haha..xkisah la korang..yg pnting skang..
aku ada hidup baru and aku sgt bersyukur..
kerjaya aku skang pn aku rasa sgt selesa..hihih..tp paling aku happy and cam xpcaye jek, hari tu aku pegi shooting cerita Villa Tepi Surau..haha..
for the 1st time tuhh..hihi butt dorang just shoot tgn aku main guitar je..
after 1 week tiba2 aku dpt call dorang suh dtg blakon lak..ingtkan just jd tukang sibuk2 je..
rupanye siap ada skrip lg..aduhh..nervous + excited weyhh..
dh laa aku x pnh taw ape2 tntang bidang lakonan nie..ingtkan aku just dtg main music jek..hahaha..tp sumpah, crew2 production mmg best..sporting habis..
abg bade n kak as pn bnyk bg tunjuk ajar even aku just ada 5 scene je utk shooting tu..bnyk gak la yg aku blajar n faham..hihih..akhirnya t'cpai gak impian aku nk rasa camne rsanye blakon nie..huhu susah weyhh..bukan senang..
kite tgk kt tv senang je kritik2..sound2 filem melayu x bgus..tp bila camera dh ada kt depan muka n director ckp "action" haaa baru kau taw susah nye nk blakon..haha..
haa tu je laa cerita skit2 yg aku nk update kt teman2 yg ada nie..
hihihih..nnt ada new story aku update lg oke..




1 comment:

  1. hahahaha..... skrg dh tau kn? insyaallah ada rezeki lg kami pggl ok

    ReplyDelete