Friday, October 1, 2010

Teruslah Tersenyum :)




yg dicipta tlah tercipta..
yg dijanji tlah pun ditunaikan..
yg dimahukan tlah pun terlaksana..
namun yg pergi akan berlalu pergi selamanya..

kau yang tinggal kini teruslah tersenyum :)

lumrah dalam kehidupan..
waktu hidup akan dikeji..
tetapi...apabila sudah pergi..
mereka sentiasa akan memuji...

kau yang tinggal kini teruslah tersenyum :)

Dulu tangan mu erat digenggaman ku..
terlahir cinta untuk ku dalam mata mu..
sehingga kini aku masih menggenggam erat tangan mu..
walaupun tanpa kau sedari disebelah mu adalah aku..

kau yang tinggal kini teruslah tersenyum :)

waktu terus berlalu..
sinaran cinta untuk ku dlm mata mu semakin kabur..
aku melihat gelak tawa pada wajah mu tlah terukir bahagia..
oleh cinta baru mu..

Aku yang tlah mati..akan terus tersenyum :)

kini aku tidak lagi memerhatikan mu..
kerna cinta baru mu akan slau bersama mu..

Aku akan sentiasa tersenyum..walaupun aku sudah mati :)

3 comments:

  1. kembang !
    acct, ak turut sedey dgn kata2 dusta diatas ni hah ;]
    walaupon tanpa niat kan. kan ?
    hahahahha !

    ok la tu wlaupon cinta lame ko da mati ko still senyum bile mati kan ?
    kikikikiki :P

    ReplyDelete
  2. hihihi..
    kata dusta ko kata..
    mn ko taw hati aku berkata..
    ishh..ini la suara hati..
    kt fesbuk tu semua kata dusta..
    hahha :p

    ermm tu la..
    1 hari kite pasti mati..
    tanpa kite sedari , xsempat kite memohon maaf pada org yg kite lukakan hatinya..sebab itu skarang aku lebih berhati-hati..
    :) aku yg kini..teruslah tersenyum :)

    ReplyDelete
  3. mmg la ! kata cinta itu dusta klau x dimungkiri !
    mungkin ! satu hari cinta yang hilang akan tumbuh kembali !
    ntah esok ntah lusa ! renung2kan. kiter bukan xde apa yang kite ada.
    cume xde yang special je di sisi ;]
    kan kan (poyo je ak)
    hahahahhaaha !

    mmg la !
    ko mana penah sedey. muke xpenah ade masalah jer hari2 ! sama giler jugak macam ak ;]

    ReplyDelete